Foruminlägg av Kerstin Kamsten

#1
5 oktober 2012 kl 07:20
Gilla
samma probelm här! Garmin 310 har funkat klockrent till i förra veckan , då kunde jag helt plötsligt inte överföra data varken till Garmin Training Center eller till Jogg.
Fick tips av supporten att avinstallera ANT och intstallera Garmin Connect i stället, jag gjorde så men Connect var ett jättetråkigt program och dessutom överfördes bara någar av alla mina pass. Till Jogg går det fortfarande inte alls, den hittar inte enheten, och inte till GTC, trots att jag ändra i Enhetsinställningar i Ant att den ska välja GTC. Hur kunde du exportera från Connect , tyckte ajg fick det i ett så konstigt text format..?
#2
6 oktober 2012 kl 06:05
Gilla
jag har samma problem, kan man köpa en ny Ant`?
#3
6 oktober 2012 kl 06:17
Gilla
Det kan man, 475 kr,
#4
2 november 2012 kl 10:46
Gilla
jag har haft jättemycket problem, "Enheten hittas inte" hur jag än gör. jag har försökt lösa genom att: lånat en annan ANT, installerat på annan dator, bytt webbläsare , inget funkar!! nu sa Garmin supporten till mig att skicka in klockan och ANT,hopas det kommer att funka!
#5
16 december 2013 kl 21:46
Gilla
#6
5 januari 2014 kl 10:30
1 Gilla
nu har jag samma problem igen..."ingen enhet hittad" jag tror det beror på nån uppdatering...kan det vara så ? förra gången bara började det funka igen efter att ha testat i veckor med att avinstallera och installera igen...
#7
6 januari 2014 kl 19:26
Gilla
men jag tror inte det är stickan, det var det inte förra gången, då fixade det sig efter mycket , avinstellerande och installerande, vet inte vad som gjorde vad. har nån uppdatering gjorts på jogg? verkar som det förs över från klockan till datorn men sedan får jag inte in det på jogg, " ingen henhet hittad"